DOCFLOW

WEG MET AL
DIE STAPELS PAPIER

Het is tegenwoordig niet meer de vraag of je als accountants- of administratiekantoor moet digitaliseren, het is eerder de vraag hoe en wanneer dit moet gebeuren. Alles wat geautomatiseerd kan worden, wordt geautomatiseerd. Ctrl biedt een unieke oplossing die accountantskantoren helpt bij het digitaliseren van alle documentstromen met klanten, overheid, KvK en banken. Alle belangrijke documenten in Docflow staan overzichtelijk op één plek voor zowel accountant als zijn/haar klanten.

Met DocFlow kun je niet alleen op een eenvoudige en veilige manier documenten delen, maar ook documenten digitaal ondertekenen. Zo kun je met DocFlow digitaal een aangifte indienen of een publicatie stuk deponeren via SBR.

Welke functionaliteiten biedt DocFlow?

Icon van bril

XBRL & PDF

Digitaal ondertekenen van diverse bestandsformaten

Icon templates

SBR (Standard Business Reporting) Assurance

Eenvoudig een publicatie stuk deponeren via SBR

Icon proces

Koppelingen

Met onder andere de KvK, Belastingdienst en Banken

Icon van bel

Deadline bewaking

Monitoren van de planning en automatisch genereren van alerts

Icon notificaties

Management dashboard (voor accountants)

Overzichten van alle documenten en bijbehorende acties/taken. Je kunt in één oogopslag zien hoeveel DocFlow processen recentelijk zijn aangemaakt, open staan, zijn afgekeurd en zijn afgerond.

Icon van Map

Workflows

Voor elk type document hebben we een standaard workflow gemaakt. Past dit niet bij jouw kantoor? Geen probleem, het is ook heel eenvoudig ome en gepersonaliseerde workflow in te richten voor jouw kantoor!

Overzicht in al jouw documentstromen

DocFlow monitort alle deadlines en genereert automatisch alerts zodat jij als accountant proactief kunt handelen. Ook krijgen je klanten automatisch een bericht wanneer er een document voor hun klaarstaat in het ctrl platform. DocFlow zorgt er niet alleen voor dat documenten veel makkelijker en sneller gedeeld kunnen worden met klanten en 3e partijen, het is ook nog eens veel veiliger (AVG-proof) dan bijvoorbeeld het versturen van documenten via de mail.

Kortom, veel voordelen voor jou als accountant maar ook voor je klant

  • Gemak
    DocFlow werkt intuïtief en het delen van documenten is nog nooit zo makkelijk geweest. Bovendien kun je snel en eenvoudig documenten goedkeuren en digitaal ondertekenen (onder andere via Digidentity).
  • Efficiënt
    Door de geïntegreerde koppelingen met onder andere de KvK en banken bespaar je veel tijd en kosten ten op zichten van aangiftes per post.
  • Overzichtelijk
    Alle documenten staan op één overzichtelijke plek. Het dashboard biedt tevens uitgebreide overzichten van alle documenten (openstaande, afgekeurde, afgeronde, etc.).
  • Veilig
    Alle documenten worden verstuurd via het ctrl platform. Hierdoor is het vele malen veiliger dan het versturen van documenten via de e-mail

MEER WETEN OVER DOCFLOW?

NEEM CONTACT MET ONS OP

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.